Klanttevredenheid meten

Met SayWay leveren wij een software oplossing voor het meten van klanttevredenheid. We kunnen dat op 3 manieren organiseren:

 

Terminals

Allereerst via on-site feedback terminals. Deze wordt in uw vestiging geplaatst, zodat klanten in het voorbijgaan hun feedback kunnen geven.

 

 

Wij kunnen deze terminal uitrusten met een scanner, waardoor klanten een klantenpas of code kunnen scannen, en zodat u meer klantgegevens kunt verzamelen. De top-cover van deze terminal kan in uw huisstijl aangepast worden.

Zie graag onderstaande afbeelding voor een overzicht van de mogelijkheden.

 

Het voordeel van het plaatsen van een losse terminal is veel meer feedback dan met elke andere methode (papieren vragenlijsten, alsmede e-mails met feedback verzendingen).

 

Website

De software kan op uw website geïntegreerd worden, zodat u ook hier de tevredenheid kunt meten.

 

App/ Portable Tablet

Bovendien kan SayWay op losse Android tablets geleverd worden. Wij kunnen zowel de tablets leveren, als ook de losse app die geïnstalleerd kan worden op uw tablets (mits deze voorzien zijn van minimaal Android 5).

 

Rapportage

De rapportage geschiedt online vanuit een voor uw persoonlijk dashboard. Hiervandaan kunnen documenten gedownload worden, alsook de ruwe data (voor het maken van eigen publicaties), alsmede een API koppeling met uw eigen interne balanced score card/ klantinformatie systeem. Ook kunt u ervoor kiezen om resultaten op sociale media, uw website of via andere media terug te koppelen aan klanten. Zo geeft u aan uw klanten enerzijds aan, hoe belangrijk hun mening voor u is, maar ook wat uw acties zijn, als klanten minder tevreden zijn (Closed Feedback Loop).

 

 

Data- /Informatiebeveiliging

Alle data en klantgegevens komen op een beveiligde server te staan. Niemand, buiten uzelf en ons (als u ons daartoe autoriseert), heeft toegang tot deze gegevens.

 

 

Extra communicatie kans

Naast het uitvragen van klanttevredenheid, heeft u met SayWay de mogelijkheid om e-mailadressen/ contactgegevens van klanten te verzamelen. En extra informatie op de terminal of op de tablet te laten zien.